Buluter İnternet ve Reklam Danışmanlık Hizmetleri Hizmete girmiştir...

 

Kurumsal Kimlik Tasarımı

Bir şirketin kendisini temsil etme biçimlerinin bütününe Kurumsal Kimlik adı verilir. Şirketin kendisini temsil ederken nasıl algılanacağına yön veren aktivitelerin tamamı ise kurumsal kimlik sürecidir. Şirket ismi, alt şirket isimleri, semboller (logo), temel harf karakterleri, tercih edilecek renkler bir şirketin görsel iletişim sistemini oluşturan temel malzemelerdir.
 

Kurumsal Kimlik Tasarımı nelerden oluşur?

Logo, Amblem, Kartvizit, Broşür, Katalog, Web Sitesi, Antetli Zarf, Antetli Kağıt, Bülten, Teklif Kağıdı, Fatura, İrsaliye, Bloknot, CD ve CD Kapağı, Ürün Kutusu, Ürün Ambalajı, Cepli Dosya, Klasör, Promosyon Ürünleri gibi ögelerden oluşmaktadır.
 
Kurumsal kimlik çalışması bir marka yaratmak amacıyla yola çıkıldığında veya bir markayı tüketiciye doğru tanıtma yoluna girildiğinde ilk olarak yapılması gereken işlemlerden biridir. Doğru yapılan bir Kurumsal Kimlik çalışması firmanın tüketiciye doğru lanse edilmesini ve satış oranlarının doğru orantıda yükselmesini sağlayacaktır.